?

Log in

No account? Create an account
 
 
19 August 2009 @ 11:35 pm
Gifs  

Yo, I'm back again :D

 

Took me some time but I made new gifs x3

And it's because I found another gif-app and it makes everything so much easier :D

For those who want to know, I'm a mac user and I use "mpeg-streamclip" 

to cut the single pictures out of the vid and then insert them in "giftedmotion"

and dadam~ the gif is made  :D

Not adding every single picture in anymore x3 haha~
But sadly there's some kind of transparent issue >.<
Gotta fix this at my next try~ 
(BTW, IMAGESHACK SUX!!!)

 

But I don't wanna bore you with long text xd

I know you wanna see the gifs now and I'm not even sure if anybody reads this xD

Well, still PLEASE DON'T USE DIRECT LINKS TO MY IMAGES, 

because this is KILLIN' MY BANDWIDTH!!

UPLOAD THEM YOURSELF WHEN SHARING OR LINK TO MY LIVEJOURNAL,

NOT TO THE GIFS THEMSELVES!

 

CREDITS ARE APPRECIATED.

Feel free to share the gifs, JUST DON'T CLAIM THEM AS YOURS!

The gifs MAY CONTAIN SPOILERS xd but I don't think so... ;D

 

Well I guess that's it.



[Showa x Heisei] 2009.03.08 Koki + Hey Say Jump- RESCUE (9)
(way too gorgeous Koki, with HSJ~ and unfortunaltely some white spaces everywhere ;__; sry~)


  

  

  

   

  

[Hadaka no Shounen] 2002.03.16 Ep.43 - Kame, Koki, Maru, Junno chibi (55)
(Gorgeous Junno, funny&cute Kame, gorgeous&funny Koki
and some screamy Maru~ xD + some Kokame :D)

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  


 
[Cartoon KAT-TUN] Ep. 122 - 2009/08/12 (29)
(ahh, damn transparency D: new app -> I'm sorry for the white places everywhere ;__;
Still this episode was so cute :DDD Kame *O* I'm dying because of that man, you know ^^'
Oh and Maru is gorgeous with his ^^' -smile <3 + omg UEDAS SIXPACK!!!!!~ damn xD
and how he kinda fails at sports xDDD sry, I think it's cute~ ne?)


















(Maru really is like ^__^'''''''' *drop* <3~ haha)






















(I'm sure lots of people died from this stare <3)



















+MINNA, I have a request, I'm searching for someone to make me a real nice avatar~
Some Kame picture for my
last.fm page~
Because the lj-icons are kinda small for this webpage ^^'
Last.fm says "On your profile, your image will be 126 pixels wide, with a maximum height of 252 pixels."
so, this is the max. size~ I think a little smaller would be better, like 120/200 or something like that…
If anyone is willing to make a cute Kame-avatar (as PNG!) for me, I'd appreciate ^.^

I'm still taking avatars, if anyone's willing to make some xD
SINCE YOU CAN NEVER HAVE ENOUGHT OF THOSE XDDD

but 
ninillie made me some nice ones already~ 
Thanks again~~~ <33












Tags: ,
 
 
Current Mood: accomplishedaccomplished
Current Music: Tegomass
 
 
 
(Deleted comment)
kittycat666kittycat666 on August 31st, 2009 03:42 pm (UTC)
lol~ I read some of your fanfics, I guess xDD
You're so welcome :DDDD
Glad you like my gifs <3~
(Deleted comment)
(no subject) - kittycat666 on August 31st, 2009 04:15 pm (UTC) (Expand)
akanishりん: こうきbroken_akatsuki on August 31st, 2009 01:05 pm (UTC)
eeeh so many kouki!!! it's like heaven for me!!!!
taking some, thank you ;]
kittycat666kittycat666 on August 31st, 2009 03:43 pm (UTC)
Yup, lots of Koki~ xDD
Glad you're in heaven :DDD
And Koki was so adorable in that Hadaka no Shonen episode ^__^
darkokamedarkokame on August 31st, 2009 01:40 pm (UTC)
Thanks ^^
So many Koki :D

kittycat666kittycat666 on August 31st, 2009 03:44 pm (UTC)
Glad to be making some Koki-fans happy~ <3
lolokamelolokame on August 31st, 2009 01:48 pm (UTC)
so funny koki!!!

5555

thank a lot for sharing^^
Mystical_Powers: Kame Peacemystical_powers on August 31st, 2009 02:21 pm (UTC)
I definately did die from that stare ^_^
Luckily I was brought back so I could see more Kame XD
kittycat666kittycat666 on August 31st, 2009 04:00 pm (UTC)
ahahaa~ yes, we con be lucky, we can still watch Kame ^__^
I was like sitting next to my dad, when I watched Kame's stare
and he was like "Why are you so enthusiastic all of a sudden?" xDDDD
I was close to dying from grinning to much xd lol
(no subject) - mystical_powers on September 1st, 2009 09:42 am (UTC) (Expand)
(no subject) - kittycat666 on September 1st, 2009 07:58 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - mystical_powers on September 2nd, 2009 05:19 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - kittycat666 on September 2nd, 2009 09:02 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - mystical_powers on September 3rd, 2009 03:28 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - kittycat666 on September 3rd, 2009 06:50 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - mystical_powers on September 4th, 2009 04:30 pm (UTC) (Expand)
loveproof_notloveproof_not on August 31st, 2009 02:38 pm (UTC)
Snagging loads! Thanks for sharing!
Yes, I dies when Kame did the stare. <3
kittycat666kittycat666 on August 31st, 2009 03:45 pm (UTC)
Japan's ambulance must've been working hard all night,
when this episode was aired xd
Glad you like my gifs ^__^
(Deleted comment)
kittycat666kittycat666 on August 31st, 2009 03:40 pm (UTC)
Woooah, you'd really do this? :DD
I'd even make some gifs in exchange,
you could choose a special scene from any video you want ^____^
I'm not good at choosing a picture for avatars, so you can choose ^^y
I'm really glad someone wants to do this :DDD
Thanks so much~
(Deleted comment)
(no subject) - kittycat666 on August 31st, 2009 04:09 pm (UTC) (Expand)
(Deleted comment)
(no subject) - kittycat666 on August 31st, 2009 04:24 pm (UTC) (Expand)
ジェイミ ☆ j a i m i ejaimsterr on August 31st, 2009 02:52 pm (UTC)
taking a few!
thanks!!
auresaures on August 31st, 2009 03:09 pm (UTC)
aaaah XD kame made me fangirl so much <33 thanks!!
kittycat666kittycat666 on August 31st, 2009 03:35 pm (UTC)
same with me~
He's just way too addictive, ne? <3
animenrockanimenrock on August 31st, 2009 07:02 pm (UTC)
i think...i saved every kame gif u had up there lol. simply just love that man. thank you~
kame_lovelove: HJLkame_lovelove on August 31st, 2009 10:23 pm (UTC)
thanks XDD
took few kame's gif
himesparkleshimesparkles on September 1st, 2009 03:52 am (UTC)
Thank you so much for the gifs...I had to go grab a box of tissue after seeing Kame's gifs. ^^
kittycat666kittycat666 on September 3rd, 2009 06:52 pm (UTC)
lol~~ xDD
you're welcome~ 8D
Numix: peacegagulan on September 1st, 2009 04:57 am (UTC)
SUPER CUTE KOKI!!!
Taking all JunnO's, some Koki's cute face, a few KoKame & KoDA!!

THANK YOU~
kittycat666kittycat666 on September 1st, 2009 09:02 am (UTC)
aww~ You're welcome :DD
Koki&Junno were so adorable in that Junior-clip x3
(no subject) - gagulan on September 2nd, 2009 03:51 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - kittycat666 on September 2nd, 2009 09:19 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - gagulan on September 3rd, 2009 07:56 pm (UTC) (Expand)
rim1789rim1789 on September 1st, 2009 08:11 am (UTC)
... I officially died because of Kame's stare.

* excited fangirl mode on * OMG! He is so CUTE and HOT and AWESOME! and * scream *

Thanks for those gif! I love yooooou !! <3

Lol, when I watch KCT or any tv shows that involves Kame on youtube, I also sometimes find myself grinning like crazy.

How could people can saw him do something like that and not react ? This is too much to bear >_< * smile, smile, smiiiiiiile * XD

I wish I could help you make an avatar, but I don't know how to do it>_< ! Gomen ne

kittycat666kittycat666 on September 1st, 2009 09:01 am (UTC)
Haha~
Kame's secret turtle power~ To make others grin like hell xDDDD
Even the other KAT-TUN members had to grin seeing him like that xDDD
I'm glad you like the gifs~~ x3
nay: r&jelledanse on September 1st, 2009 05:50 pm (UTC)
Aww so much Koki love! There's not enough going around sadly. Took so many of them, thanks so much :D
kittycat666kittycat666 on September 1st, 2009 08:00 pm (UTC)
Yeah, sadly~ >O<
But he is so gorgeous~
Iloved him on that Hadaka no Shonen clip 8DD
Glad you like my gifs ^__^ *hugs*